Aktualności

Pracodawco zgłoś ofertę pracy przez Internet

Jak zgłosić ofertę pracy przez ePraca: 
1.    Załóż konto na portalu praca.gov.pl - możesz założyć konto indywidualne lub konto organizacji;
2.    Zaloguj się - zaloguj się na swoje konto;
3.    Przejdź do zakładki „usługi elektroniczne" - zgłoszenie oferty pracy, stażu i praktyk;

  • zgłoszenie oferty pracy (PSZ-ZOPP) w zakładce "usługi" znajdziesz formularz do zgłaszania oferty pracy;
  • wybór adresata – wpisujemy wybrany urząd pracy;

4.    Wypełnij formularz - dokładnie wypełnij formularz, podając wszystkie wymagane informacje dotyczące oferty pracy;

5.    Dodaj załączniki - dodaj załączniki, np. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków oferty (jeśli jest wymagane);

6.    Zatwierdź i wyślij - zatwierdź i wyślij zgłoszenie oferty pracy. 
Zapraszamy do składania ofert pracy przez elektroniczny formularz zgłoszenia oferty pracy dostępny w serwisie praca.gov.pl.

Instrukcja zakładania konta organizacji na praca.gov.pl załóż konto.

Informacje o publikacji dokumentu