Jak zgłosić ofertę pracy przez ePraca:
1. Załóż konto na portalu praca.gov.pl - możesz założyć konto indywidualne lub konto organizacji;
2. Zaloguj się - zaloguj się na swoje konto;
3. Przejdź do zakładki „usługi elektroniczne" - zgłoszenie oferty pracy, stażu i praktyk;
- zgłoszenie oferty pracy (PSZ-ZOPP) w zakładce "usługi" znajdziesz formularz do zgłaszania oferty pracy;
- wybór adresata – wpisujemy wybrany urząd pracy;
4. Wypełnij formularz - dokładnie wypełnij formularz, podając wszystkie wymagane informacje dotyczące oferty pracy;
5. Dodaj załączniki - dodaj załączniki, np. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków oferty (jeśli jest wymagane);
6. Zatwierdź i wyślij - zatwierdź i wyślij zgłoszenie oferty pracy.
Zapraszamy do składania ofert pracy przez elektroniczny formularz zgłoszenia oferty pracy dostępny w serwisie praca.gov.pl.
Instrukcja zakładania konta organizacji na praca.gov.pl załóż konto.