W toku

10.04.2025 r. - Jednokrotny przegląd, czyszczenia klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych oraz technicznych.

Print Drukuj

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Wykonanie przeglądu i konserwacji klimatyzacji zgodnie z obowiązującymi przepisami potwierdzone pisemnym protokołem z przeprowadzonych czynności.
2. Zakres prac obejmujących czyszczenie klimatyzacji:
• Sprawdzenie poprawności działania funkcji klimatyzatorów – kontrola podstawowych parametrów urządzeń;
• Czyszczenie filtrów przy użyciu środków grzybobójczych i bakteriobójczych, bądź wymiana filtrów na nowe;
• Czyszczenie, mycie i dezynfekcja (odkażanie przeciwgrzybiczne) jednostek wewnętrznych;
• Czyszczenie i mycie ciśnieniowe skraplaczy jednostek zewnętrznych oraz obwodów (praca na wysokości, budynek 4 kondygnacyjny);
• Sprawdzenie szczelności urządzeń i instalacji chłodniczej wraz z ewentualnym uzupełnieniem ubytków eksploatacyjnych czynnika chłodniczego;
• Sprawdzenie szczelności i drożności instalacji odprowadzającej skropliny(tylko tych dostępnych);
• Sprawdzenie funkcjonowania klimatyzacji w różnych trybach pracy oraz jej regulacja;
• Utylizacja zużytych materiałów.
3. Wykaz jednostek:
1. Parter: DAIKIN FCAG35-140AVEB (p.06);
2. I piętro: DAIKIN FTXP50K3V1B (p.104a); FUJITSU ASYA18LCC (p.104); ELECTRA ELSI-JGF012-N11 (p.108a);
3. II piętro: VIVAX ACP-12CH35AESI/I+ (serwerownia); DAIKIN FTXP50K3V1B (p.203); CHIGO CS-51H3A-P94AH4 (p.207); CHIGO CS-
51H3A-P94AH4 (p.212);
4. Jednostki zewnętrzne.

Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres: kancelaria@rybnik.praca.gov.pl do dnia 17.04.2025 r. do godziny 15.00.

Załączniki

załącznik nr1
załącznik nr1.docx 21 KB
załącznik nr2
załącznik nr2.docx 20 KB
załącznik nr3
załącznik nr3.docx 20 KB
załącznik nr4
załącznik nr4.pdf 91 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Zakończone

02.04.2025 r. - Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej.

Print Drukuj

Przedmiotem zamówienia jest: spakowanie, odbiór, transport oraz zniszczeniedokumentacji niearchiwalnej (50 m bieżących). Dokumentację należy spakować do bezpiecznych pojemników na dokumenty. Zniszczenia dokumentacji należy dokonać zgodnie z normą DIN 66399 do przynajmniej 3 stopnia utajnienia. Dokumentacja zawiera segregatory, elementy metalowe oraz koszulki.

Oferty należy składać w Kancelarii (pokój 01, parter) do dnia 09.04.2025 r. w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej kancelaria@rybnik.praca.gov.pl.

Załączniki

informacja o wyborze
informacja o wyborze.pdf 111 KB
Informacje o publikacji dokumentu