Ważne aktualności
Dołącz do grona utalentowanych - odkryj Akademię Talentów Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku!
Dołącz do grona utalentowanych – odkryj Akademię Talentów Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku!
Co oferujemy w ramach Akademii Talentów?
Zachęcamy do obserwowania nas w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, YouTube. Będą pojawiać się tam newsy dotyczące naszej nowej inicjatywy.
Co oferujemy w ramach Akademii Talentów?
- Indywidualne konsultacje doradcze wraz z testami zainteresowań i predyspozycji zawodowych, wspomagające proces planowania kariery z uwzględnieniem pasji oraz talentów.
- Warsztaty grupowe z zakresu wykorzystania talentów i mocnych stron w poszukiwaniu zatrudnienia.
- Porady naszych ekspertów rynku pracy w formie postów w social mediach oraz filmów udostępnianych na kanale YouTube.
- Angażujące materiały edukacyjno-doradcze oraz prezentacje, także w formie elektronicznej (pliki do pobrania z naszej strony internetowej).
- Ćwiczenia interaktywne, pomagające w odkryciu talentów, poznaniu trendów rynku pracy oraz możliwości rozwoju zawodowego.
Zachęcamy do obserwowania nas w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, YouTube. Będą pojawiać się tam newsy dotyczące naszej nowej inicjatywy.
Aktualności
-
Zdalne konsultacje z doradcami zawodowymi.
Zachęcamy do konsultacji telefonicznych z doradcami zawodowymi Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku.
-
Wrzesień 2024 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rybniku
Przedstawiamy Państwu pracę naszego urzędu na rzecz wsparcia klientów w miesiącu wrześniu.
-
Rybnik w kierunku zielonej przyszłości. Warsztaty dla mieszkańców.
Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych (CRIS) organizuje warsztaty edukacyjne, promujące zrównoważony rozwój i ochronę środowiska dla lokalnej społeczności.
-
Aktywizacja i wsparcie dla seniorów.
Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku aktywnie uczestniczył w V Rybnickich Targach Senioralnych oraz II Rybnickim Tygodniu Senioralnym.
-
Kalendarz wydarzeń - wrzesień 2024 r.
Przedstawiając poniższe dane mamy nadzieję przybliżyć Państwu pracę naszego Urzędu.