Ewolucja mediów społecznościowych ma wpływ na wiele aspektów naszego życia, w tym również na działania administracji publicznej. Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku od lat staje naprzeciw nowoczesnym rozwiązaniom, które usprawniają komunikację pomiędzy klientami, a lokalnymi służbami zatrudnienia.
Statystyczny Polak spędza w sieci około 6 godzin dziennie, a dostęp do internetu w 2020 r. posiadało ponad 90 proc. polskich gospodarstw domowych. Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi komunikacji stanowi więc naturalną odpowiedź na zmieniające się preferencje oraz styl życia klientów, a także na podlegające dynamicznym zmianom warunki na rynku pracy. Informacje o bieżącej działalności PUP Rybnik znaleźć można na najpopularniejszych serwisach gromadzących społeczności w różnym wieku.
Oficjalne urzędowe profile w serwisach Facebook, YouTube i Instagram mają za zadanie w przystępny i przejrzysty sposób przybliżać społeczności lokalnej aktualne działania Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku. Przygotowywane przez pracowników materiały mają za zadanie m.in. przekazać, zarówno osobom bezrobotnym i poszukującym pracy, jak i pracodawcom, informacje o formach wsparcia oferowanych przez urząd, najnowsze doniesienia zmianach o rynku pracy czy wiadomości o wdrażanych na bieżąco nowych inicjatywach.
Serdecznie zachęcamy do systematycznego odwiedzania mediów społecznościowych PUP Rybnik.