Wyszukiwarka opisów zawodów
Nazwa: | Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej |
---|---|
Kod: | 331203 |
Synteza: |
Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej wykonuje zadania w zakresie sprzedaży produktów bankowych i zajmuje się kompleksową obsługą posprzedażową.
Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej jest zawodem o charakterze usługowym. Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej należy do średniego personelu do spraw finansowych. Celem jego pracy jest obsługa klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Wyjaśnia, doradza, a także przyjmuje reklamacje klientów. Oferuje produkty i usługi bankowe klientom banku oraz pozyskuje nowych klientów. Wykonuje operacje gotówkowe i bezgotówkowe. Gromadzi i porządkuje dokumentację niezbędną do wykonywania transakcji. Sporządza dokumenty, sprawozdania, posługuje się oprogramowaniem bankowym.
|
Zadania zawodowe: |
Do podjęcia pracy w zawodzie pracownika obsługi klienta instytucji finansowej zwykle wymagane jest wykształcenie średnie zawodowe o kierunku np. ekonomicznym lub średnie ogólne. Wskazane jest przyuczenie w miejscu pracy. Czasami wymagane jest posiadanie prawa jazdy kat. B. Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej powinien brać udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych.
|
Dodatkowe zadania zawodowe: | . |